خانه - وبلاگ - تحلیل تکنیکال - آیا ادامه روند صعودی بیت کوین امکانپذیر است؟

آیا ادامه روند صعودی بیت کوین امکانپذیر است؟

آیا ادامه روند صعودی بیت کوین امکانپذیر است؟

تیترهای مهم مقاله

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در تحلیل‌های قبلی که در آکادمی نجاریانی منتشر شد تاکید داشتیم که احتمال نزول بیت‌کوین به‌شدت بالاست و نزول قیمت هم اتفاق افتاد. هرچند که احتمال نزول قیمت تا محدوده‌ی 24000 هزاردلار است اما احتمالا دیر یا زود باید بیت‌کوین رشد کند.

روند بیت‌کوین صعودی باقی می‌ماند؟

آیا ادامه روند صعودی بیت کوین امکانپذیر است؟

در حال حاضر بیت‌کوین در تایم فریم بزرگ تر (روزانه) روند صعودی دارد. تا زمانی که بیت کوین کف قیمتی جدیدی از خود ثبت و تثبیت نکند کماکان در تایم بزرگ در روند صعودی خواهیم بود. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که بیت کوین قبل از شروع روند صعودی بلندمدت (حداقل روند صعودی 2 ساله‌ی خود) باید یکبار دیگر تا نزدیکی 20000 هزاردلار حرکت کند. اما آکادمی نجاریانی پیش‌بینی می‌کند قبل از ریزش تا سطح حدودا 20000 هزاردلار یک رشد قیمتی دیگر هم دارد. این رشد احتمالا بالای عدد قیمتی 32658 هزاردلار خواهد بود و یک سقف جدیدی بالای این قیمت خواهیم داشت. در صورت ادامه رشد تارگت های قیمتی رشد بیت کوین به ترتیب اعداد 34322 و 37155 هزاردلار خواهد بود.

تحلیل تایم فریم 4 ساعته بیت‌کوین

روند بیت‌کوین صعودی باقی می‌ماند؟

زمانی که وارد تایم فریم پایین‌تر می‌شویم اولین نکته‌ای که به چشم می‌بینیم خط روند نزولی‌سفیدرنگ است. مشخص است که در تایم فریم پایین‌تر بیت‌کوین در یک روند نزولی است. احتمال اصلاح تا محدوده‌ی 24000هزاردلار (محدوده کادر سبز رنگ) وجود دارد. بعد از شکل گرفتن این اصلاح قیمتی انتظار رشد قیمت تا بالای قیمت 31000هزاردلاری را داریم. افرادی که قصد دارند با اطمینان بیشتری وارد مارکت در جهت بای/لانگ بشوند صبور باشند تا قیمت بیتکوین رشد کند و خط روند نزولی سفید رنگ را به بالا بشکند و سپس وارد بشوید.

تحلیل فوق، تحلیل کارشناسان آکادمی نجاریانی است و مسئولیت انجام یا عدم انجام موارد فوق که در تحلیل به آنها اشاره شده است به عهده شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *