خانه - وبلاگ - آموزش - بهترین کیف پول های لایتینگ بیت کوین

بهترین کیف پول های لایتینگ بیت کوین

بهترین کیف پول های لایتینگ بیت کوین

تیترهای مهم مقاله

زمان مطالعه: 6 دقیقه

با افزودن بیت‌کوین به‌عنوان گزینه پرداخت توسط کسب‌وکارهای بیشتر، رقابتی وجود دارد که ببینیم چه کسی می‌تواند بهترین کیف پول شبکه لایتنینگ را بسازد که بهترین تجربه را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد. در این مقاله، با بهترین کیف پول های بیت کوین شبکه لایتنینگ آشنا خواهید شد که می توانید از آنها برای ارسال و دریافت ریزپرداخت های بیت کوین از طریق کانال های خارج از زنجیره لایتنینگ استفاده کنید.
اما ابتدا اجازه دهید در مورد شبکه لایتنینگ (LN) صحبت کنیم. این یک پروتکل پرداخت “لایه دوم” است که در بالای ارز دیجیتال پیشرو، بیت کوین، عمل می کند تا مقیاس پذیری آن را به طور قابل توجهی بهبود بخشد. طراحی شده است تا امکان پرداخت فوری و کم هزینه BTC بین دو طرف را فراهم کند.
شبکه لایتنینگ از شبکه ای از “کانال های پرداخت” بین گره های شرکت کننده تشکیل شده است. این کانال‌ها به گره‌های شرکت‌کننده اجازه می‌دهند تا بدون نیاز به منتظر ماندن برای تایید در بلاک چین، فوراً پرداخت‌ها را با یکدیگر تسویه کنند. هنگامی که کانال پرداخت بسته می شود، تمام تراکنش های آن به عنوان یک تراکنش بزرگ در شبکه ثبت می شود.
امروزه کیف پول های مختلف در بازار موجود است. با این حال، پس از بررسی دقیق، فهرستی از پنج بهترین کیف پول لایتنینگ در حال حاضر موجود را گردآوری کرده‌ایم. بنابراین، بیایید مستقیماً در آن وارد شویم.

1. کیف پول ساتوشی

کیف پول لایتنینگ “کیف پول ساتوشی” به عنوان یکی از بهترین کیف پول های موجود برای شبکه لایتنینگ معرفی شده است. استفاده از این کیف پول آسان است، رابط کاربری ساده ای دارد و امنیت بالایی را فراهم می کند و برای کسانی که به دنبال استفاده از شبکه لایتنینگ هستند، گزینه ای عالی است. همچنین یک گزینه شارژ را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد بیت کوین را از یک صرافی ارسال کنید یا آن را مستقیماً در برنامه خریداری کنید.
این یک کیف پول محافظ موبایل با پیکربندی صفر برای دستگاه های اندروید و iOS است که به کاربران امکان ذخیره، ارسال و دریافت بیت کوین را می دهد. کیف پول ساتوشی یک سرویس متمرکز است که به این معنی است که شما BTC خود را کنترل نمی کنید. در عوض، ارائه دهنده خدمات بیت کوین را برای شما ذخیره می کند و همچنین از باز کردن کانال های پرداخت برای شما مراقبت می کند.
برای استفاده از برنامه، باید آن را به سادگی دانلود کنید و سپس می توانید فوراً شروع به ارسال و دریافت پرداخت های LN کنید. شما حتی نیازی به ایجاد یک حساب کاربری ندارید و هیچ الزامی برای KYC وجود ندارد. دستگاه شما به عنوان “نام کاربری” شما عمل می کند و تا زمانی که برنامه یا تلفن خود را دارید می توانید به استفاده از آن ادامه دهید. این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد افرادی را در منطقه خود مشاهده کنید که پرداخت‌های LN را می‌پذیرند و گزینه اسکن برای پرداخت را ارائه می‌دهد.
برای سهولت این فرآیند انتقال بیت کوین بین کانال ها، کیف پول های لایتنینگ ایجاد شده است. در قلب آنها، کیف پول های LN، کیف پول های بیت کوین معمولی هستند که دارای قابلیتی هستند که کانالی را برای دریافت پرداخت های LN در لایه یک شبکه بیت کوین باز می کند. در حالی که برخی از سرویس ها از کاربران می خواهند که کانال ها را به صورت دستی ایجاد کنند، بسیاری از کیف پول های لایتنینگ فرآیند را خودکار می کنند تا بهترین تجربه ممکن را به مشتریان خود ارائه دهند.

2. کیف پول Zap

مورد بعدی در لیست ما کیف پول Zap است. این کیف پول برای ویندوز، macOS و لینوکس به همراه iOS و اندروید در دسترس است. پیچیده ترین کیف پول در این لیست است و برای کاربران پیشرفته مناسب تر است، اما همچنان کاربر پسند است. علاوه بر این، از تراکنش‌های Segwit و Lightning Network پشتیبانی می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون منتظر ماندن برای تایید، تراکنش‌های فوری و ارزان انجام دهند.
کیف پول Zap همچنین Strike را ارائه می‌کند، یک ویژگی قانع‌کننده که به کاربران اجازه می‌دهد بیت کوین را از طریق LN بخرند و به یک کارت نقدی برای پرداخت قبوض بیت‌کوین پیوند می‌دهند. علاوه بر این، کیف پول Zap Lightning بسیار امن است و چندین ویژگی را برای ایمن نگه داشتن وجوه شما ارائه می دهد. می‌توانید پرداخت‌های لایتنینگ خود را در این کیف پول بدون اتکا به خدمات نگهبانی یا شخص ثالث متمرکز مدیریت کنید.
برای شروع، فقط جزئیات پرداخت LN آنها را در وب سایت Zap وارد کنید و کیف پول یک کلید خصوصی منحصر به فرد برای آن آدرس ایجاد می کند. Zap همچنین به کاربران اجازه می‌دهد به گره لایتنینگ موجود خود متصل شوند و هر تعداد کیف پول را که می‌خواهند ایجاد و کنترل کنند.

3. Muun

اکنون کیف پول بیت کوین غیر محرمانه Muun ارائه می شود که تجربه یکپارچه را با تنها یک موجودی بیت کوین برای کاربران ارائه می دهد. راه‌اندازی Muun ساده است و از کیف پول لایتنینگ استفاده می‌کند و به شما امکان می‌دهد تراکنش‌های بلادرنگ را نظارت کنید. = طراحی شده است تا با اسکریپت های پیچیده مانند multisig، lightning و taproot سازگار باشد.
Muun که برای هر دو دستگاه iOS و Android در دسترس است، انتقال بیت کوین زنجیره ای را به طور خودکار به کانال های LN منتقل نمی کند، بلکه کاربران در زنجیره اصلی و شبکه لایتنینگ به بیت کوین دسترسی دارند. این بدان معنی است که شما باید از یک سرویس شخص ثالث برای واریز و برداشت BTC از LN استفاده کنید. این کیف پول همچنین دارای یک تخمین‌گر کارمزد مبتنی بر ممپول است که روش دقیق‌تری برای پیش‌بینی هزینه‌های تراکنش ارائه می‌دهد تا به شما در صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک کند.
Munn دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند کیف پول های چند امضایی و کیف پول های قطعی سلسله مراتبی (HD) برای ارائه حداکثر امنیت است. علاوه بر این، شما این گزینه را دارید که از روش کد بازیابی یا احراز هویت چند عاملی استفاده کنید تا در صورت تغییر تلفن، یک نسخه پشتیبان برای دسترسی ایمن به کیف پول خود ایجاد کنید.

4. کیف پول بریز

کیف پول Breez Lightning به طور خاص برای کار با شبکه لایتنینگ طراحی شده است. این کیف پول متن باز است و دارای ویژگی هایی مانند رابط کاربری شیک، صندوق دیجیتالی، پخش کننده پادکست، پشتیبانی از تراکنش های چندسایگ، بازار اختصاصی خود و ویژگی های امنیتی پیشرفته است.
Breez که در iOS و Android موجود است، یک کیف پول تلفن همراه غیرقانونی است که از باز کردن یک کانال LN برای شما مراقبت می کند. هنگامی که کیف پول را نصب کردید، می توانید تا 1 میلیون ساتوشی (0.01 BTC) در پرداخت LN دریافت کنید، اما قبل از فعال شدن کانال باید منتظر سه تایید باشید.

کاربران Breez ممکن است از ویژگی‌های اضافی کیف پول مانند انتقال سریع وجه بین کیف پول تنها با چند ضربه، امکان خرید BTC با کارت اعتباری یا کارت نقدی و احراز هویت دو مرحله‌ای و ورود بیومتریک برای امنیت بهره مند شوند.
همچنین Breez Cloud وجود دارد که حاکمیت لایتنینگ غیرقانونی را با راحتی خدمات نگهبانی ترکیب می کند تا به کاربران امکان ارسال و دریافت پرداخت از هر دستگاهی را در هر زمان بدهد.

5. کیف پول Eclair

آخرین مورد در لیست ما کیف پول Eclair است. این کیف پول منبع باز برای کاربران اندروید در دسترس است. دارای یک رابط کاربری ساده است که استفاده از آن حتی برای مبتدیان آسان است. کیف پول از قابلیت های رمزگذاری، پشتیبان گیری و بازیابی، 2FA و پشتیبانی از کیف پول های سخت افزاری منبع باز استفاده می کند تا وجوه کاربران را ایمن نگه دارد.
Eclair که در سال 2018 منتشر شد، یک کیف پول موبایل لایتنینگ است که به کاربران امکان پرداخت فوری، ارزان و ایمن با بیت کوین را می دهد. یکی از محبوب ترین کیف پول های لایتنینگ موجود است و بسیاری از جامعه بیت کوین به آن اعتماد دارند. همچنین از ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند پرداخت‌های چند مسیره و کانال‌های پرداخت پشتیبانی می‌کند که آن را به کیف پولی همه کاره برای کاربران با تجربه‌تر تبدیل می‌کند.

نتیجه گیری

در حالی که دریافت و ارسال تراکنش‌های کم‌هزینه و لحظه‌ای بیت‌کوین از طریق LN سال‌ها پیش رویایی دور از ذهن بود. از زمانی که اکوسیستم شبکه مقیاس پذیری لایه 2 رشد کرده است و کیف پول های لایتنینگ مناسبی در بازار ظاهر شده اند، این امر محقق شده است. با ارائه یک بازار جهانی که در آن شارژ مجدد تلفن همراه، کارت های هدیه و سایر خدمات را می توان با استفاده از بیت کوین خریداری کرد، شرکت های پشت برنامه تراکنش های رمزنگاری را به سطح کاملا جدیدی می برند.
به این ترتیب، ما بهترین کیف پول های لایتنینگ موجود را بر اساس ویژگی ها، امنیت و سهولت استفاده جمع آوری کردیم. همه این کیف پول ها برای کسانی که به دنبال استفاده از LN هستند، گزینه های عالی هستند. با این حال، ضروری است که خودتان تحقیق کنید تا کیف پولی را پیدا کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

این کیف پول لایتنینگ توسط ACINQ غیرقانونی است و یک گره لایتنینگ را بر روی تلفن همراه شما اجرا می کند. Eclair همچنین مسیرهای پرداخت را بر روی دستگاه کاربر محاسبه می کند تا حریم خصوصی بهتری نسبت به مسیرهایی که برای محاسبه مسیر به اشخاص ثالث متکی هستند ارائه دهد. همچنین می توانید از Eclair به عنوان یک کیف پول معمولی با گزینه سفارشی کردن کارمزد تراکنش ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *