خانه - وبلاگ - آموزش - تاثیر گوش دادن به موسیقی در زمان ترید + پیشنهاد اهنگ های مناسب

تاثیر گوش دادن به موسیقی در زمان ترید + پیشنهاد اهنگ های مناسب

تاثیر گوش دادن به موسیقی در زمان ترید + پیشنهاد اهنگ های مناسب

تیترهای مهم مقاله

زمان مطالعه: 3 دقیقه

مقدمه

ترکیب موسیقی با تمرین و ترید می‌تواند تجربه‌ای بسیار جذاب و متفاوت را برای افراد ایجاد کند. در این مقاله، به بررسی تأثیر گوش دادن به موسیقی در زمان ترید می‌پردازیم و همچنین پیشنهادهایی ارائه می‌دهیم که آهنگ‌های مناسبی را برای ترید انتخاب کنید. با استفاده از این پیشنهادها، شما می‌توانید تجربه ترید خود را تحت تأثیر قرار داده و به ترید خود تنوع و انگیزه و تمرکز بیشتری ببخشید.

تأثیر موسیقی در تمرین و ترید

تحقیقات نشان می‌دهد که گوش دادن به موسیقی در طول ترید می‌تواند بهبود‌های قابل توجهی در عملکرد شما داشته باشد. موسیقی به عنوان یک محرک و عامل تشویق در ترید عمل می‌کند. آهنگ‌های پرانرژی و با تنظیمات ریتمیک می‌توانند به عنوان یک نیروی محرکه برای انجام تمرینات شدید و پر انرژی عمل کنند. همچنین، موسیقی می‌تواند حالت هیجانی و انگیزشی را بهبود بخشیده و به شما کمک کند تا در طول تمرینات بیشتر تمرکز کنید و خستگی را کاهش دهید.

موسیقی‌های پرانرژی
 

موسیقی‌های پرانرژی

موسیقی‌های پرانرژی بیشتر در فعالیت‌های ورزشی گوش داده می‌شوند. بنابراین اگر قصد دارید ترید انجام دهید پیشنهاد می‌کنیم از آهنگ‌هایی که ریتم تند و پرجنب و جوشی دارند استفاده نکنید چرا که باعث عدم تمرکز می‌شوند. البته در این موارد نمیشه یک نسخه برای تمام افراد پیچید اما بهتره که از آهنگ های اینچنینی استفاده نکنید.

انتخاب بهترین موسیقی برای ترید و تمرین

انتخاب موسیقی مناسب برای ترید و تمرین بسیار مهم است. در هنگام انتخاب موسیقی، باید به موارد زیر توجه کنید:

ریتم موسیقی:

آهنگ‌هایی با ریتم قوی و پرانرژی معمولاً برای تمرینات شدید و قدرتی مناسب هستند. برای مثال، موسیقی هیپ هاپ، الکترونیک یا راک می‌تواند انرژی و پویایی لازم را در طول تمرینات ایجاد کند بنابراین چنین موسیقی‌هایی بیشتر مناسب ورزش هستند تا ترید چرا که این موسیقی‌ها باعث ایجاد هیجان کاذب در تریدر می‌شود و باعث ایجاد اختلال در کار تریدر می‌شود.

سرعت موسیقی:

می‌توانید آهنگ‌هایی با سرعت‌های متفاوت انتخاب کنید. برای کاری مثل ترید بهتره از آهنگ‌هایی استفاده کنید که سرعت معمولی و کمی دارند و برای کارهایی مثل ورزش کردن می‌توانید از موسیقی‌هایی استفاده کنید که سرعت بالایی دارند.

سلیقه شخصی:

برای انتخاب بهترین موسیقی، باید به سلیقه شخصی خود و علاقه‌های موسیقی خود توجه کنید. موسیقی‌هایی که شما را وادار به حرکت و انرژی می‌کنند، برای ترید بدترین انتخاب‌های شما هستند. بذارید کمی ساده تر منظور را بیان کنیم، معمولا موسیقی‌هایی که در حین ورزش کردن یا موقع ناراحتی و سرخوشی گوش می‌دهید را نباید در زمان ترید گوش دهید چرا که باعث ایجاد اضطراب و هیجان در شما می‌شود.

پیشنهاد آهنگ‌های مناسب برای ترید
 

پیشنهاد آهنگ‌های مناسب برای ترید

آکادمی نجاریانی به شما پیشنهاد می‌کند در زمان ترید از آهنگ‌های بی کلام استفاده کنید چرا که باعث ایجاد حس آرامش در شما می‌شود و همین گوش دادن به آهنگ بی کلام خود باعث کم شدن اضطراب شما در ترید می‌شود بنابراین سعی بکنید آهنگ بی کلام گوش دهید.

نتیجه‌گیری

گوش دادن به موسیقی در زمان ترید و تمرین می‌تواند تجربه ترید شما را بهبود بخشد. موسیقی می‌تواند به عنوان یک محرک و عامل تشویق در ترید عمل کند و در ترید شما تنوع و انگیزه بیشتری ایجاد کند. با انتخاب موسیقی مناسب با ریتم، سرعت و سلیقه شخصی خود، می‌توانید از تأثیر قوی موسیقی در ترید خود بهره‌برداری کنید و تجربه ترید لذت بخشی را تجربه کنید اما توجه داشته باشید که برای اکثر آدم‌ها بهتر هست که در زمان ترید آهنگ بی‌کلام گوش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *