خانه - وبلاگ - تحلیل تکنیکال - تغییرات شدید قیمتی در بیت‌کوین؛ حرکت بعدی بیت‌کوین چیست؟

تغییرات شدید قیمتی در بیت‌کوین؛ حرکت بعدی بیت‌کوین چیست؟

تغییرات شدید قیمتی در بیت‌کوین؛ حرکت بعدی بیت‌کوین چیست؟

تیترهای مهم مقاله

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیت‌کوین طی چند روز گذشته تغییرات شدیدی را تجربه کرده است. در طی 48 ساعت بیت کوین سطح 30 هزاردلاری را از دست داد و بیش از 10 درصد ریزش را تجربه کرد. سپس دوباره از سطح 27 هزاردلار بیش از 10 درصد رشد کرد و سطح 30 هزاردلاری را لمس کرد. در زمان نگارش این تحلیل هم قیمت بیت کوین 29200 هزاردلار است.

حرکت بعدی بیت‌کوین چیست؟

خط روند نزولی

خط روند نزولی سفید رنگ اولین چیزی است که توجه ما را جلب می‌کند. پس خیلی ساده می‌توان مسیر بعدی را با خط روند نزولی بیت‌کوین پیش‌بینی کرد. در حال حاضر اگر بیت‌کوین بتواند بالای خط روند سفید رنگ کلوز قدرتمندی داشته باشد می‌توانیم امیدوار باشیم که سطح 31000 هزاردلاری دوباره تاچ شود. اما در صورتی که ضعف در زیر محدوده‌ی خط روند نزولی سفیدرنگ ‌ادامه داشته باشد احتمالا بیت‌کوین به سمت 27000 هزاردلار حرکت داشته باشد

ریزش قطعی است

ریزش قطعی است

اگر از رشد فعلی بازار ارزهای‌دیجیتال جا ماندید و نگران از دست دادن فرصت هستید آکادمی نجاریانی این نوید را به شما می‌دهد که بیت‌کوین دیر یا زود یکی از دو قیمت 26508 دلار یا 23896 دلار را تاچ می‌کند. در تحلیل هیچگاه نمی‌توان دقیقا حرکت بعدی را پیش‌بینی کرد اما با اطمینان بیشتری می‌توان مسیر قیمتی را مشخص کرد. بنابراین بیت‌کوین شاید قبل از ریزش، به سمت سطوح بالاتر حرکت کند و به قیمت 32000 دلار هم برسد اما نجاریانی آکادمی به شما این نوید را می‌دهد که صبور باشید تا ریزش بیت‌کوین به یکی از دو سطح فوق انجام شود(خطوط قرمز رنگ در تصویر) و بعد اگر تمایل به سرمایه‌گذاری داشتید وارد عمل بشوید.

در صورت رشد تارگت بیت‌کوین چه عددی است؟

در صورت رشد تارگت بیت‌کوین چه عددی است؟

در تایم فریم روزانه وقتی به چارت قیمتی نگاه می‌کنیم کمی ضعف در رشد را می‌بینیم. در هر صورت در صورتی که بیت‌کوین بخواهد رشد بکند احتمالا بالای عدد 31765 یا 32658 یک سقف قیمتی جدید ایجاد می‌کند. بنابراین اگر در تایم فریم پایین‌تر تاییدی مبنی بر رشد داشتید می‌توانید یکی از 2 عدد فوق را به عنوان تارگت قیمتی خود در نظر داشته باشید.

مقاومت 31 هزار دلاری

در صورتی که وارد پوزیشن بای/لانگ شدید مراقب مقاومت قیمتی و روانی 31000 هزاردلاری باشید.

ریجکت شدن قیمت از سطح 30هزاردلار

آپدیت تحلیل بیت‌کوین در تاریخ 1402/02/11 ساعت 16:30 انجام شده است.

ریجکت شدن قیمت از سطح 30هزاردلار
 

با توجه به اینکه قیمت به سمت سطح 30هزاردلاری حرکت کرد ولی با فروش زیادی همراه شد احتمال ریزش قیمت مجددا به سمت سطوح پایین تر بیشتر شده است. همانطور که در تایم فریم 4 ساعته می‌بینید ساختار بازار نزولی شده است. در آپدیت تحلیلی بیت کوین باید گفت تا زمانی که قیمت زیر خط روند نزولی سفید رنگ و پایین محدوده مقاومتی 30 هزاردلاری است احتمال اصلاح تا محدوده 26هزاردلار بسیار بالا است.

تحلیل فوق تحلیل کارشناسان آکادمی نجاریانی است و مسئولیت انجام یا عدم انجام نظرات کارشناسان به عهده شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *