خانه - وبلاگ - آموزش - ورزش تاثیر زیادی بر روان تریدر دارد

ورزش تاثیر زیادی بر روان تریدر دارد

ورزش تاثیر زیادی بر روان تریدر دارد

تیترهای مهم مقاله

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بعد از خواندن این مقاله متوجه خواهید شد که ورزش تاثیر زیادی بر روان یک تریدر دارد. ابتدا اجازه بدهید در مورد ورزش کردن و خوبی‌های ورزش کردن صحبت کنیم. ورزش کردن از هر نوعی، تاثیر بسیار زیادی بر بدن و جسم انسان دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

تاثیر ورزش بر بدن انسان

  • افزایش سطح انرژی در بدن
  • بهبود عملکرد قلب و عروق
  • بهبود چابکی و مهارتهای حرکتی
  • افزایش قدرت سیستم ایمنی
  • کاهش خطر ابتدا به بیماری‌هایی مانند دیابت

تاثیرات منفی ورزش

  1. احساس خستگی و بدن درد بخصوص در ابتدای شروع ورزش
  2. آسیب‌هایی که در ورزش کردن وجود دارد

پرواضح هست که ورزش کردن در همه ابعاد زندگی بهتر از ورزش نکردن است. بنابراین تریدرها هم از این قاعده مستثنی نیستند.

تاثیر ورزش بر روان تریدر

تاثیر ورزش بر روان تریدر

اگر کسی از آکادمی نجاریانی بپرسد که ورزش بر تریدکردن تاثیر خواهد گذاشت یا نه قطعا جواب نجاریانی آکادمی بله است. ورزش می‌تواند در بهبود عملکرد شما به عنوان یک تریدر کمک کند. ورزش کردن باعث افزایش سطح انرژی و البته تمرکز شما می‌شود. ورزش کردن باعث بهبود و کم شدن استرس شما در زمان ترید کردن می‌شود. همچنین ورزش به تریدرایی که نمی‌توانند در زمان ترید کردن هیجان خود را کنترل کنند بسیار کمک می‌کند. هیجانی که در هنگام ورزش کردن خالی می‌شود باعث می‌شود در زمان ترید، تریدر با ذهن و هیجان منطقی‌تر ترید بکند. بنابراین ترکیب ورزش و ترید می‌تواند به عملکرد شما بسیار کمک کند.

اگر نمی‌توانید حرفه‌ای ورزش کنید، حداقل به عنوان یک تریدر حرفه‌ای، ورزش کنید.

تریدر ورزشکار موفق‌تر است؟

تریدر ورزشکار موفق‌تر است؟

ورزشکار بودن یک تریدر می‌تواند به تریدر کمک کند. تصور بکنید یک ترید باز دارید که در ضرر هستید و زمان زیادی هم هست که پشت سیستم نشسته‌اید و در حال ترید کردن هستید و کلافه شده‌اید. به نظرتون در این صورت ذهن و بدن یک تریدر ورزشکار دیرتر خسته می‌شود یا یک تریدر عادی؟ در چنین شرایطی معمولا یک تریدر ورزشکار ذهن و بدن قوی‌تری دارد و احتمال اینکه تریدر ورزشکار تصمیم درست‌تری بگیرد بیشتر است.

البته نمی‌توان به صورت قطعی گفت تریدرهایی که ورزش نمی‌کنند عملکرد عالی‌ ندارند. این تصور غلطی است که فکر بکنید تریدرهایی که ورزش نمی‌کنند موفق نمی‌شوند. یک تریدر با تقویت مهارت‌های فردی و ذهنی می‌تواند عملکرد بسیار عالی در ترید داشته باشد اما به طور کلی تریدرای ورزشکار موفق‌تر هستند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *